Profiel: Rik Vangangelt
Rik Vangangelt
Rik is coördinator van het Centre for Academic Teaching. Dat centrum heeft drie pijlers: Educational Scholarship, docentontwikkeling en onderwijsinnovatie. Rik coördineert activiteiten in alle drie die gebieden. Hij is onder meer betrokken bij het focusgebied Higher Education Research, organiseert de Onderwijsparade en is de secretaris van de beoordelingscommissie van het Utrecht Stimuleringsfonds Onderwijs (USO).
UU medewerkerspaginaNieuwsberichten en blogs van Rik Vangangelt
- Hoeveel pauze in online werkgroep? (03 mei 2021)
- Losing my teaching virginity* (10 feb 2021)
- Starleaf: wie heeft gebruikservaringen? (26 mrt 2020)
- Aan de slag met het evalueren van jouw onderwijs (04 dec 2019)
- CREATIVITY, INNOVATION & ENTREPRENEURSHIP WITHIN ACADEMIC EDUCATION (07 jan 2019)
- Onderwijsparade 2019: Call for Contributions (21 nov 2018)
Reacties van Rik Vangangelt
- Dear Stef, it remains an enormously difficult question: what is the alternative if you expect univer...
Reactie op Time’s up - Bovenstaand project werd gefinancierd door SURF en het Utrecht Stimuleringsfonds Onderwijs. Wil je z...
Reactie op Interview “Diep Leren door Online Peer Feedback” - An interesting question and I think a common problem. Last period I gave a course in academic writin...
Reactie op How can we organise a continuous feedback loop? - Haha, dat herken ik, die platgedrukte oren! Het went wel moet ik zeggen, maar na een paar uur blijft...
Reactie op headset - Ik ben voor een middeklasse gegaan. Hier thuis hebben we er twee (een middeklasse en een wat duurder...
Reactie op headset - Thanks for your tips Kelly! I also try to cycle or walk every day, and have enough non-computing tim...
Reactie op Down - Dear Bert, thanks for sharing this! I didn't know it was possible (I was using the new meeting exper...
Reactie op How to go from 9 visible participants to 49? - Online meeting on impact of COVID-19 on teaching and learning Higher education is changing rapidly a...
Reactie op Online Teaching Intervention Study @ UU - Online meeting on impact of COVID-19 on teaching and learning Higher education is changing rapidly a...
Reactie op Onderwijs op afstand, hoe gaan we evalueren? - Ha, Dat vind ik een herkenbaar probleem. Bij de dagelijkse Q&A-sessies met docenten lees ik ook in d...
Reactie op Je aandacht verdelen tussen het gesprek en de chat